طراحی و ساخت اپلیکیشن

شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ق.ظ

شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن

شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن


در مقالات قبلی به توضیح مزایای طراحی اپلیکیشن در محیط Native و مقایسه آن با اپلیکیشن های آنلاین و بدون کدنویسی پرداختیم. در این مقالات مشخص شد که برای ساخت حرفه ای و توسعه اپلیکیشن در محیطی پایدار و تضمین موفقیت آن در طولانی مدت، به شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن نیاز خواهیم داشت. شرکت هایی که با داشتن اصول و پلتفرم های مناسب، بازار هدف را به درستی جستجو کرده و با مهارت و علم کافی به توسعه اهداف کسب و کارها بپردازند.


بازار پررقابت ساخت اپلیکیشن

با گسترش بازار تجارت الکترونیک، رقابت تنگاتنگی در دنیایIT به وجود آمده و هر شرکتی در تلاش برای کسب اعتبار بیشتر در بازار طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد. در این میان بسیاری از افراد سودجو با دادن وعده های دروغین به صاحبان کسب وکارها و با عنوان ساخت اپلیکیشن ارزان به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند و معمولا باعث شکست پروژه های نوپا در آغاز کار می شوند. به همین دلیل پیدا کردن شرکتی که با رعایت استانداردها، کیفیت را فدای هزینه های کمتر نکند، امتیاز بزرگی برای کسب وکارها می باشد.

    
شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن کدامند؟

می توان گفت شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن، شرکت هایی هستند که با انجام و تحویل پروژه های حرفه ای، کارآمدی و اعتبار خود را در طولانی مدت ثابت کرده اند. همچنین این شرکت ها با قیمت دهی شفاف بدون ایجاد هزینه های پنهان تا آخر پروژه، از اعتماد مشتریان سو استفاده نکرده و پروژه نهایی را بر اساس قیمت قطعی شده، تحویل می دهند.
نکته دیگر واقعی بودن نمونه کارهای ارائه شده است، که عامل بسیار مهمی در تشخیص اعتبار شرکت ها می باشد. شما می توانید با استعلام سابقه و نمونه کارهای یک مجموعه از مشتریان آن، به صحت درستی رزومه پی ببرید.


دانش مقدماتی ساخت اپلیکیشن

دانستن مراحل طراحی و توسعه اپلیکیشن به کارفرمایان و کاربران این امکان را می دهد که با علم و زبان مقدماتی ساخت اپلیکیشن آشنا شوند. این موضوع به آنها کمک می کند تا کیفیت متفاوت پروژهای انجام شده توسط شرکت های برتر تولید اپلیکیشن با دیگر شرکت های غیرحرفه ای را تشخیص داده و از هدر رفتن زمان و سرمایه خود پیشگیری کنند.


مهارت در طراحی و توسعه اپلیکیشن

به طور کل ساخت و توسعه اپلیکیشن های هوشمند، نیازمند تجربه و دانش کافی در زمینه IT و تجارت الکترونیک می باشد. این نگاه تخصصی به دنیای دیجیتال را معمولا می توان در شرکت های برتر حوزه طراحی و توسعه اپلیکیشن پیدا کرد. مجموعه ای متشکل از متخصصین با تجربه و با مهارت که بی وقفه به دنبال ایده های نو برای ارائه بهتر پروژه ها هستند.

 

رعایت استانداردها توسط شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن

وجه تمایز شرکت های برتر طراحی اپلیکیشن را می توان علاوه بر داشتن علم برنامه نویسی، در استفاده از برنامه های نرم افزاری بروز و پیشرفته دانست. این رویکرد به شرکت های برتر این امکان را می دهد که اپلیکیشن هایی مطابق استاندارد های جهانی طراحی نموده، ساخته و توسعه دهند. اپلیکیشن هایی که در تمام نقاط دنیا معتبر بوده و با زبان برنامه نویسی جهانی مغایرت ندارند.

 

انتشار اپلیکیشن در پلتفرم های معتبر

از آن جهت که شرکت های معتبر تولید اپلیکیشن تمامی گواهی نامه ها و اکانت های رسمی برای انتشار اپلیکیشن در محیط مجازی را دارند، ورود کسب و کار شما در استورهای معتبری مانند AppStore و Google Play به راحتی امکان پذیر می باشد. همچنین با داشتن جوازهای لازم جهت انتشار اپلیکیشن های iOS و اندروید نیازی به خدمات سرویس دهنده های خارجی نبوده و انتشار اپلیکیشن در سریعترین زمان، بدون هزینه های مازاد و اتلاف وقت انجام می گیرد.

 

پشتیبانی اپلیکیشن

از دیگر خدمات شاخص شرکت های برتر طراحی و ساخت اپلیکیشن، ارائه پشتیبانی تمام وقت از اپلیکیشن ساخته شده پس از تحویل و انتشار آن در محیط های مجازی می باشد. این امکان تفاوت عمده ساخت حرفه ای اپلیکیشن با طراحی آنلاین اپلیکیشن می باشد. زیرا مراحل ساخت اپلیکیشن با تحویل آن پایان نمی گیرد (مقاله مراحل ساخت اپلیکیشن) بلکه پروسه طولانی بروز رسانی اپلیکیشن، اضافه کردن ویژگی و امکانات جدید و بهینه سازی امکانات قبلی شروع می شود. در این مرحله است که وجود یک تیم فنی و متخصص ساخت اپلیکیشن برای همگام شدن با تغییرات سریع تکنولوژی، امری ضروری و مهم به حساب می آید.

 ما در شرکت الو اپلیکیشن سعی داریم با رعایت نکات اصولی گفته شده در این مقاله و تمامی استاندارهای بین المللی در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن، محصول نهایی را با اطمینان کامل به مشریان تحویل داده و پشتیبانی نماییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی